8 Asiakkaan palvelupolku
Tehtävät
Tehtävä 1.
Pohdi oman yrityksesi asiakaspalvelupolkua tyypillisen ikääntyneen asiakkaasi kannalta. Huomioi pohdinnassa alla olevat palvelupolun vaiheet 1-6 soveltuvin osin. Kirjaa mahdolliset kehittämiskohteet alla olevaan kenttään.
- Asiakas etsii palvelun
- Asiakas menee palveluun
- Asiakaspalvelu
- Asiakas valitsee palvelun sisällön tai tuotteen
- Asiakas maksaa
- Asiakas poistuu
Tehtävä 2.
Tutustu lopuksi Etelä-Pohjanmaan muistiyhdistyksen ikäihmisten asiakaspalvelua käsittelevään oppaaseen, johon luennon viimeisessä diassa viitattiin. Tutustu erityisesti esimerkkeihin yritysten asiakaspalvelun kehittämisestä sivuilla 16-48. Valitse tarkemman tarkastelun kohteeksi lähinnä oman yrityksesi toimialaa oleva yritys.
Listaa alla olevaan tekstikenttään mahdolliset Etelä-Pohjanmaan muistiyhdistyksen laatiman oppaan perusteella esiin nousevia kehittämiskohteet.