Osa 10. Asiakaskokemus ja sen hyödyntäminen (vapaavalintainen osio)
Videon kesto: 26.06
- Oppitunnin keskeinen sisältö
- Asiakaskokemus
- Miten hankkia tietoa asiakaskokemuksesta: esimerkkinä palaute
- Miten hankkia tietoa asiakkaiden piilevistä ja tiedostamattomista tarpeista?
- Miten hankkia tietoa asiakkaiden piilevistä ja tiedostamattomista tarpeista?
- Asiakasymmärryksestä palvelumuotoiluun
- Palvelumuotoilu
- Palvelumuotoilun asetelma
Videolla läpi käytävä esitysmateriaali löytyy alla olevan linkin takaa
https://tarjoomo.fi/wp-content/uploads/2022/11/Osa-9.-Asiakaskokemus-ja-sen-hyodyntaminen.pdf
Lisämateriaalia tutustuttavaksi:
- Mitä tarkoittaa asiakaskokemus (Tovari)
- Digitaalisen asiakaskokemuksen käsikirja (Visit Finland)
- Palvelemisesta palveluliiketoimintaan - Asiakasymmärrys palveluliiketoiminnan perustana (Arantola & Simonen, Tekes 2009)
- Asiakasymmärryksen opas (Puheet-yhteisö)